Beoordelingen van Derde Perron Zuidhorn

Recente recensies

4.0
Jane Scheeringa
6 augustus 2022
janet kamies
30 juli 2022

teveel patatkruiden over patat.

Annemiek Bos
29 juli 2022

De bezorger war mooi op tijd en het bestelde eten was heerlijk

Wilko Eskes
25 juli 2022

Deze pizza's waren niet lekker. Deeg niet helemaal gaar en dikke bodem. Te veel kaas en droge ham. Geen groente.

Karst Goozen
23 juli 2022

Heerlijk en snel...

johanna croeze
22 juli 2022

nu voor de derde keer geen salade bij de vleesschotel

Koster
12 juli 2022

De kip saté was erg teleurstellend. Paar stukjes kip dreven in een saté saus die het geld niet waard was. De salade was oke, maar dreef in de dressing. Hoe gek we op jullie pizza's zijn, hoe slecht dit was. Dit nooit weer.

A. J. Minnaard
11 juli 2022

uitstekende kwaliteit pizza en meer dan uitstekende bezorging

James
10 juli 2022

Was heerlijk. Ik heb ervan genoten. Voor herhaling vatbaar.

Esther Kaandorp
7 juli 2022

Smaak van de pizza was goed. Bodem en korst wel slap, niet krokant. Er werd keurig gebeld of het bezwaarlijk was dat het 10 min later bezorgt zou worden Het werden echter geen 10 min maar een half uur. Jammer!

Bas
3 juli 2022

Vriendelijk personeel. Lekkere grote pizza’s en klaar op afgesproken tijd.

Robert
3 juli 2022
Haitsma M.
2 juli 2022

Heerlijk, tijd goed ingeschat

Marjan wijnalda
1 juli 2022

Het was lekker maar de patat was niet lekker het was hard en heg was of get van twee dagen oud was en dat jullie het er gewoon bij hadden gedaan dit wad het grmarjan

Charlotte
30 juni 2022

Prima pizza’s

Pieter de Boer 🫶🏻
26 juni 2022

Wat mij opvalt is dat er elke keer wel iets niet”helemaal lekker” gaat. Van bezorging 45- 60 minuten later dan afgesproken(deze keer was het een acceptabele 15 minuten later) gorgonzola of xtra gorgonzola vaak moeilijk te vinden. Deze keer miste de tonijn op de pizza met tonijn🤔. Pizza verder wel smakelijk, maar niet compleet.

Roy
26 juni 2022
Heide
22 juni 2022
Gout
21 juni 2022

Makkelijk om bestellingen te plaatsen. Snel klaar. Makkelijk op te halen, voldoende parkeer gelegenheid. Vriendelijk personeel. Super lekkere pizza.

Jasper stalman
16 juni 2022

Het eten was kwa kwaliteit prima, Echter was deze keer erg weinig qua hoeveelheid aanwezig!!

Tom
16 juni 2022

Uitstekend!

Bert Niemeijer
15 juni 2022

Mixed grill, heel veel vlees en een zak patat, prima kwaliteit en heerlijk gesmaakt. Een dikke aanrader.

Viola
15 juni 2022

Een pizza en brood met kruidenboter besteld. De kruidenboter lag direct bovenop de pizza, dus volledig gesmolten. Het plastieken bakje waar de kruidenboter in zat begon ook al zijn integriteit te verliezen. Gesmolten boter is nog niet zo erg (goed bruikbaar als dip), maar gesmolten plastic is echt ongezond. Verder zoals altijd top kwaliteit!

W Faber
8 juni 2022

Ze waren niet zo warm meer

Albert Bos
6 juni 2022

Goed en lekker eten

Harry Honderd
6 juni 2022
Hommes
4 juni 2022

Snelle bezorging maar helaas was het eten koud.

Smedes
3 juni 2022

Goede Kwaliteit en smaak bezorging op tijd zoals bevestigd

Mirjam Wijma
29 mei 2022

De smaak was goed het kwam alleen drie kwartier later en het was lauw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca boonstra
29 mei 2022

Patat was koud

Ellen
29 mei 2022

Gesmuld van onze pizza en pasta!

Die Ene
28 mei 2022

je moet ook 3,5 sterren kunnen geven, maar de pizza was lekker.

S.
26 mei 2022
Oos
24 mei 2022

Afhalen, moesten erg lang wachten op de pasta, pizza was koud

HenK
20 mei 2022

Bezorger ontdekte bij openen doos dat de helft van onze bestelling er niet in zat. Binnen 5 minuten opgelost, top. De shoarma was niet lekker. De pizza’s oké maar iets te stevig en weinig champignons. Wel veel salami! Onze ervaring: van alles is kip Döner meest aan te raden.

D
16 mei 2022
Bosman
14 mei 2022

Het eten kwam een half uur later dan de aan gegeven tijd, verder was het eten wel lekker

Martine Teeninga
29 april 2022

Heerlijk gegeten!

C
28 april 2022

Lekker en snel ondanks de drukte van koningsdag

Rianne
27 april 2022
Holwerda
25 april 2022
Annelies
24 april 2022

Pizza was niet warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Boris Brontsema
22 april 2022

Pizza had veel te veel kaas, daarnaast nog niks gekregen een uur na de afgesproken tijd, waren ze de bestelling vergeten. Gaat al voor de zoveelste keer fout.

Scooter
19 april 2022
Noordhorn
18 april 2022

Patat was nog rauw en de doner aangebrand … er was gewoon weinig aandacht aan besteed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry
17 april 2022

Snel en warmt top van jullie pizza was lekker

Esther
15 april 2022

Lekker eten en lekker snel bezorgd!

Anomiem
15 april 2022

Meer dan een uur gewacht op een doordeweekse dag en het eten was compleet koud en absoluut niet lekker!! Waardeloos… wij bestellen hier niet meer

Fleur
7 april 2022

Goed eten! Erg aan te raden!

Robert
4 april 2022

Top, positief verrast met lekkere pizza’s. Ze waren goed warm wat de vorige keer minder was. En op tijd geleverd binnen het uur. Complimenten en een aanrader voor de pizza liefhebber.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gh
2 april 2022

Kleine hoeveelheid in zilverfolie grote stukken lasagne zijn beter gewent van jullie

Ellis
1 april 2022

Pizza was prima, pasta miste smaak.

Pizza liefhebber
19 maart 2022

De Calzone alla gorgonzola en Carbonara speciale waren goed belegd, beter dan voorheen. Top! Helaas was de carbonara koud terwijl ik maar 5min later was bij het Derde perron. Positief was wel weer dat ik de pizza’s binnen 25 min kon ophalen.

Diana
17 maart 2022

Viel tegen. Dezelfde pizza besteld als eerder, maar was behoorlijk minder lekker

BaKo
14 maart 2022

Nieuwe eigenaar op deze zaak. Vorige top. 4 wkn geleden 1e x 2 pizza besteld en bezorgd. Anders dan gewend.. 2 wkn geleden opgehaald en zag ik verandering. Blije vriendelijke koppen. Hun mijn opmerkingen over 1e bestelling mondeling medegedeeld. Kocht nu 2 pizza's die goed krokant en warm waren. Gisteren 2 pizza's laten bezorgen. Werden gebeld of het eerder mocht. Oké. Op tijd gebracht maar niet echt warm, eentje lauw. Gebeld. Jammer.....dat vonden wij ook. Dus let erop dat als ze uit de oven komen niet te lang op bezorging liggen te wachten. Hoop op voortzetting "oude" kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
12 maart 2022

Top gerechten. Alleen jammer dat je niet één kapsalon kan laten bezorgen + de salade en olijven krijg ik niet de strot door.

baukje munting
12 maart 2022

als ik een calzone bestel en wil deze niet dubbelgeslagen breng dan niet een dubbel geslagen en zeg niet dat een calzone zo hoort . Voorheen kon het ook altijd zo en uiteindelijk een uur later aan tafel. Heel vervelend. Ik heb trouwens niet de indruk dat jullie iets doen met reviews.

Luc Wieldraaijer
11 maart 2022

Heerlijke pizza’s, rijkelijk belegd. Artisjokken met harde stukken erin is iets ter verbetering. Wachttijd van meer dan 40 minuten na afspraak ( zelf afhalen ) moet echt beter. Wel gecompenseerd, maar niet wenselijk

Bert Wolf
9 maart 2022
Gert
7 maart 2022

Was heerlijk pizza's

Jan smit
7 maart 2022

Heerlijke eten ..snel bezorgen goed service 👍👍👍

Annemiek Bos
6 maart 2022

Het eten was lekker en nog warm en de bezoeging was prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koos Brander
5 maart 2022
Henk
5 maart 2022

Dynamite besteld, zowel Pizza bodem als ingrediënten lijken gewijzigd, sindsdien minder lekker dan voorheen.

J.J.Cruiming
28 februari 2022

de pizza's waren niet heet maar lauw de deegbodem was slap en klef erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

johanna croeze
28 februari 2022

zag er goed uit en lekker van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
27 februari 2022

Pizza’s waren niet super warm, wel smakelijk. Bezorgtijd werd aangepast naar 1945 in plaats van 1915 en ineens in 1925 toch de bezorger.

Van der heide
27 februari 2022

Altijd goed

B.A. munting
26 februari 2022

Ik zou nr. 12 bestellen (niet dubbelgeslagen) waarschijnlijk heb ik 13 op de computer ingevuld, jammer dat ik niet gebeld ben dat ik geen calzone besteld heb maar een carbonara, Dit kom je pas te weten als je thuis ben dat het de verkeerde is.

Rinke
24 februari 2022

Het was best lekker maar je merkt dat ze het druk hadden. Iets teveel kaas en iets te kort in de oven. Dus beetje zachte korst en iets te afgeplamuurd met kaas. Ze waren qua bezorging iets verlaat maar ik werd keurig gebeld. Dat was zeer netjes!

Scooter
21 februari 2022
Martin
20 februari 2022

De pizza zou om ongeveer 18.05 worden bezorgd. Deze kwam alleen 40 minuten later. De pizza zelf was niet lekker. De kwaliteit verschilt erg vaak de laatste tijd. Nu was de pizza te kort in de oven geweest. Het deeg was nog niet gaar en te dik. De verschillende soorten kazen pizza was niet lekker en smaakte alleen maar naar gorgonzola. De andere kazen zijn er waarschijnlijk overheen gevlogen. Ik vind het spijtig om te zeggen maar wij gaan na de zoveelste teleurstelling nu toch echt bij de andere pizzeria's in Zuidhorn bestellen. Jammer ...

Vincent Ottens
20 februari 2022

Gisteren voor de derde keer sinds de overname besteld bij het derde perron. We hadden om 17:00 uur besteld, pas tegen 18:45 werd bezorgd. Dat is is voor een gezin met kinderen veel te laat. Tevens is dit al de derde keer op een rij dat het zo laat wordt bezorgd. Vorige keer was het zelfs meer dan 2 uur wachten. Dit is voorlopig de laatste keer dat we hier bestellen. Ik hoop dat ze de planning op orde krijgen, want het eten is meestal wel oké

Bron
20 februari 2022

Zeer karig belegde pizza. We hadden per pizza 4a5 verschillende gerechten extra toegevoegd, bij elke pizza, (gemiddeld 8 tot 10euro per pizza extra betaald) maar ik vraag me af , als we die extra’s er niet overheen betaald hadden, twat voor pizza er dan overgebleven was. Ik verwacht van 2 pizza’s voor 42euro, wel meer beleg en zeker als je er zoveel extra voor betaald hebt. En dan heb ik het nog niet gehad over de taaie doorgebakken, smakeloze ossenhaas (extra besteld terwijl het ook op de standaard ingrediëntenlijst van de pizza stond….zooo weinig voor 2.50 extra maar in dit geval niet erg vanwege de smaak en taaie structuur. Kortom een tegenvaller aan tafel, jammer gemiste kans. De bezorger was vriendelijk en op tijd!

Hoi
19 februari 2022

Sinds kort heeft de pizza een andere smaak. Zijn de pizza’s ontzettend vet en dus minder lekker! Erg jammer

Madison Blei
18 februari 2022

Bezorging was super snel, pizza's waren niet zo warm helaas.

Francois
18 februari 2022
Mn
14 februari 2022

Heerlijke pizza, goede bodem. Warm en snel bezorgd.

Tonny Croezen
13 februari 2022

Als vanouds... Snel geleverd en warm gelukkig..!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
13 februari 2022
Robert
13 februari 2022

Bestellen en betalen via de site gaat zonder problemen, bezorging een kwartier sneller dan aangegeven en het eten was heel lekker! Heel erg fijn dat er zo’n uitstekende pizzaria in Zuidhorn is👍

MG
12 februari 2022

Helaas, pizza was lauw. Smaak was prima.

Ate
12 februari 2022

Helaas was de pizza al koud toen hij bezorgd werd!

Martijn
11 februari 2022

Makkelijk online bestellen, precies op tijd klaar en heerlijk gegeten! Top service en heerlijk eten.

Antje
11 februari 2022

Was heerlijk

R&S
9 februari 2022

Snel geleverd, warm, lekker en genoeg! Complimenten

Fenna
9 februari 2022

Rond 16.50u online besteld. Daarna meteen een mail met de verwachte bezorgtijd, 17.55u. Online kun je aangeven hoe laat je de bestelling ongeveer wil, of aanvinken "zo snel mogelijk " Deze optie aangevinkt. Om 17.55u geen bezorging, prima, wachten we nog even. Uiteindelijk om 18.45u de bezorging! Pizzas dienden wel weer even opgewarmd te worden. Van het plaatsen tot de bezorging was bijna 2 uur later....als dat de term " zo snel mogelijk " betekent, dan weet ik niet of ik weer bestel

Iwan
6 februari 2022

Bezorgtijd was 1800, om 1900 gebeld waar het bleef, had gevraagd om een melding als het 30 minuten over tijd was….moest het nog komen, gedoe met de website?! Komt er zsm aan met Fanta van het huis voor het ongemak, om ca 2000 was het eten er, zonder Fanta. Dat komt niet overeen met van mijn eerdere ervaringen met het Derde Perron, erg jammer. Moest maar klagen in de review, jammer dat het zo moet. Vreemd dat het aan de site ligt terwijl mijn complete order al in de ochtend was verwerkt en bevestigd en na mijn belletje waar het bleef ook gewoon werd voorgelezen. Het spijt me om dit op te schrijven, het eten is prima, maar vandaag was qua service niet best/belabberd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Viola
5 februari 2022

Bezorging duurde anderhalf uur. Best lang, maar een goed teken.

B
5 februari 2022

Ik heb een kapsalon besteld en die was helaas niet zoals ik gewend ben. Er zat groffe sla op, rucola bladeren ipv netjes gesneden sla. Het was net of er hele spinazie bladeren op lagen. Dat vond ik niks. Qua vlees leek er ook minder in te zitten dan anders. Het smaakte wel maar was niet van de kwaliteit die ik van het derde perron gewend ben.

W.Sprenger
4 februari 2022

Prima pizza's en bezorging op afgesproken tijd.

Boomsma
4 februari 2022

Bar en bar slechte ervaring, de aller laatste keer voor ons. Shoarmaschotel en kapsalon doner besteld, shoarmaschotel was lauw en de patat was slap. Het broodje kon je iemand mee ‘doodgooien’. Ook dreef de shoarma in veel vet en vocht. De kapsalon doner was helaas koud, ook was de patat onwijs slap. Het is wel eens beter geweest, maar dit.. geen goed woord voor over.

Snijder
4 februari 2022

We bestellen vaker, kwaliteit goed. Wel altijd een wachttijd van minimaal 60-90 minuten. Pizza’s waren deze keer minder warm dan andere keren, helaas.

R.R.K Balesar
4 februari 2022

Vriendelijk nieuwe eigenaar. Lekkere pizza, precies zoals gevraagd, extra pittig.

Koos Brander
30 januari 2022

graag wat meer kruidenboter bij het brood.

Erwin van Dellen
29 januari 2022

Pizza’ s waren niet echt warm en de Calzone was op de bovenkant zwart verbrand.

Wobbe
29 januari 2022
Jan langelo
23 januari 2022

Was weer uitstekend goed verzorgd en lekker 👍👍👍💪

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K Top
22 januari 2022

Graag zou ik bij een afwijkende tijd van plusminus 50 min later een melding via app of mail ontvangen . Telefoon mag ook ... Wel zo handig .. dit was wel erg laat. Pizza verder prima ... Maar bezorgen duurde dit keer wel erg lang ondanks de vroege bestelling van twee uur vooraf

Dorien
22 januari 2022

Kipshoarma en shoarma besteld, maar heerlijk hoor, met lekker broodje, lekkere saus, prima beetje salade erbij. Frietjes met lekkere kruidenmix. Prima !

johanna croeze
22 januari 2022

voor de 2 keer geen salade bij de 2 schotels

Bianca Hoekstra
16 januari 2022

Het eten is heerlijk! Ook nog warm bij bezorging. Bezorging prima op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanneke
13 januari 2022

Super snel geleverd. Pizza 🍕 rijkelijk belegd, luchtige bodem en warm bezorgd. Top

Arnold Roossien
9 januari 2022
Anoniem
9 januari 2022
S
9 januari 2022
Maaike
8 januari 2022

Goede pizza's, komen heet op locatie aan, aardig op tijd, druipt niet van het vet, goed belegd, prijs kwaliteit prima.

Janny
2 januari 2021

De smaak van de pizza's was prima. Maar ze waren bijna koud toen ze afgeleverd werden. Bovendien zat er bijna anderhalf uur tussen moment van bestellen en bezorgen. Dat vonden we wel erg lang. Natuurlijk begrijpen we dat het druk kan zijn, maar het is jammer dat het ten koste van de kwaliteit gaat. We zullen niet zo snel weer een pizza bestellen op basis van bezorgen.

Henk
2 januari 2021

Het kwam driekwartier te laat zonder dat men ons daarvan op de hoogte bracht.

Dorien
1 januari 2021

Makkelijk bestellen, lekker eten en snelle bezorging!

Bert Plaat
31 december 2021

Heerlijke pizza maken ze bij het Derde Perron in Zuidhorn. Levering is op tijd en plezierig. Aanbevolen!

Ate
27 december 2021

De t bestelde pizza’s waren heerlijk. Helaas waren de pizza’s niet in 8 punten verdeeld zoals ik had gevraagd🤭

Harry
26 december 2021

Lekker en optijd klaar!

Bina Koster
24 december 2021

Olijven ontbraken helaas, jammer

Kai
24 december 2021

Waren twee lekkere pizza's. Werd bezorgd met beetje vertraging, maar niet bezwaarlijk hoor. Vind altijd wel reëel om wat marge aan te houden. We hadden wat extra topping besteld. Werd royaal belegd. Top!! Smaken verschillen, ik vond de korst van de pizza's deze keer net even te hard. Maar al met al een aanrader en we gaan binnenkort voor onze derde order! Fijne dagen gewenst.

Rietsema
20 december 2021

Ruim 40 minuten na het gekozen tijdstip (wat de eerst mogelijke was en al 1+ uur wachten, dus in totaal bijna 2u na bestellen) kwam ons eten. Aardige bezorger! Eten was goed warm. Pizza’s lag héél veel kaas op, totaal niet in verhouding tot de hoeveelheid van andere ingrediënten. Smaak oké. Dönerschotel ontbrak de salade en de patat was slap. Patat was wel lekker gekruid, niet te zout.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ko
18 december 2021
Greuter
15 december 2021

Helaas, altijd zo tevreden. De pizza was nu een half uur te laat. Alle beleg was naar 1 kant gegleden en hij was lauw. Nee, was geen succes dit keer….

jan vondeling
15 december 2021

de pizzabodem was om uit te wringen zo week en er zat een een aparte bijsmaak op de vispizza. heb al veel vaker een vispizza gehad van het derde perron hier kon je je vingers bij opeten zo lekker. deze heb ik voor de helft weggegooid

Tonny Croezen
12 december 2021

Prima gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

baukje munting
11 december 2021

de Calzone had erg droge randen, die waren eigenlijk niet te eten. De rest was voortreffelijk!!

P
11 december 2021

Anderhalf uur gewacht maar dat was normaal Met de drukte. Pizza’s waren goed helaas ontbrak de salade die besteld was. Vriendelijke bezorger. We bestellen binnenkort weer. Goed weekend

Y Engwerda
11 december 2021
Arie
6 december 2021

Het eten was weer uitstekend en de bezorging keurig op tijd.

-
6 december 2021

Duurde halfuur langer voordat het er was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kar
5 december 2021
Arjan
4 december 2021

Droge korst en bodem, verder prima van smaak en snel bezorgd.

Ronald Timmerman
29 november 2021
Daniëlle
28 november 2021

Nooit geen negatieve ervaringen, het was weer super alleen jammer van de sla.. had er duidelijk bij staan “zonder sla”

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
28 november 2021

De indicatietijd die je aan kan geven wanneer je het bezorgd wil hebben kunnen ze beter weglaten, hebben ze in ons geval nog nooit gehaald. Minimaal 40 minuten later dan aangegeven. De calzone speciaal met gorgonzola was altijd een heerlijke pizza. maar waarom hij speciaal is en waarom de Gorgonzola benoemd staat, ik kan de vinger er niet opleggen. In slechts 1 hapje heb ik gorgonzola weten te ontwaren, niet speciaal… Heb al eerder hier over een bericht achtergelaten, ga er vanuit dat er deze keer ook niets mee gebeurd. Jammer.

Pien Kolkman
28 november 2021

Het eten was lekker!

Vd pers
28 november 2021

Lekkere pizza’s. Helaas 2 uur voordat de pizza’s gebracht zouden worden. Uiteindelijk opgehaald

Lara
25 november 2021

Het eten was koud, we hadden patat besteld en deze was verpakt in aluminiumfolie, opzich geen probleem maar de patat had er veel te lang ingezeten. Helemaal slap. Ook de pizza’s waren koud. Normaal is het eten wel heel goed dus erg jammer :(

Rickert
25 november 2021

Pizza was verbrand, bodem was zo goed als verdwenen.

Nico Kloosterhof
24 november 2021

Beste Mobarsham, er zat dit keer weinig tot geen romige saus in de pasta, 1 gerecht bijna geen ingrediënten als kappertjes, vlees, en helemaal geen zongedroogde tomaten meer, maar gewoon verse tomaatjes, het is wel beter geweest. Misschien een offday? Wel graag kwaliteit blijven leveren. Dan blijven we bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jo de Feber
23 november 2021

Grijpskerk Veel keuze. Goede service. Op tijd. En heerlijk eten.

bert wolf
22 november 2021

mooi op tijd en heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Minke Carsouw
22 november 2021

Normaal gesproken is het altijd prima! Behalve gisteravond, bestellingen kwam 3 kwartier later dan de verwachte bezorgtijd.. en geen spinazie en ei in de dubbelgeslagen pizza wat wel besteld en betaald is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G Van Dijk
22 november 2021

Eten was heerlijk, goed warm, en optijd bezorgd, netjes gedaan toppers 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nynke
22 november 2021

Heerlijk gegeten, bezorging was op aangegeven tijdstip.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N M
21 november 2021

Wederom geen salade bij mijn bestelling!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karen
21 november 2021

Pizza en salade met brood besteld. Eerst een bezorger ad deur met de mededeling dat 'deze pizza nog vergeten was' terwijl ik nog helemaal niks had. Salade kwam later en de pizza van mijn dochter was koud. Lekker maar koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Langelo
21 november 2021
Tineke
21 november 2021

Heerlijk eten en op tijd bezorgd!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bernhard
21 november 2021

18:30 besteld. Verwacht was 19:30 bezorging en hij kwam om 20:30. Maar....ze waren ontzettend lekker dus goed bereid kost even tijd .

Pennings
20 november 2021

Het eten was heerlijk...maar kwam wel 1 uur te laat....

J.j.
18 november 2021

Het eten was heerlijk. Al jarenlang klant en weinig op aan te merken! Die lange knappe jongen in de keuken met zwart haar maakt een bezoek aan het derde perron altijd extra leuk

Dol
15 november 2021

Om18 uur zou het bezorgd worden het werd echter 19.30. Jammer dat er geen overleg was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

yvonne scheeringa
15 november 2021

het is erg jammer dat voor de 6e keer het bestelde eten veel en veel te laat komt. of je nou vroeg in de middag al besteld voor de avond of later maakt niks uit. je kunt op de site een tijd aan geven wanneer bezorgt nou dat kunnen jullie er beter afhalen want elke keer komt het zeker een uur of anderhalf uur later. zeeeeeeeeer slecht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der Tuin
13 november 2021
R
13 november 2021
Henk en Jannie Horst
13 november 2021

Goed eten , en vriendelijke bezorger

Leistra
13 november 2021

Super lekker, en snel bezorgd.

Kai
12 november 2021
Iean
9 november 2021

Wederom heerlijk gegeten! Ga zo door, groet, Iwan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Brussel
6 november 2021

Alles ok!

Richard
6 november 2021

Super snelle levering en goed gegeten!

R.Renkema
5 november 2021

Prima pizza's en ondanks het grote aantal goed op temperatuur.

Hannie
5 november 2021

Ruim voldoende en lekker warm eten. De vorige keer niet compleet deze keer gelukkig wel. Echter kwam het eten ruim een half uur later dan besteld. Maar kregen excuses van de bezorger.

IO
5 november 2021

Bijna 2 uur moeten wachten op bezorger helaas.. Maar de pizza was lekker.

Sanne
3 november 2021

Missen de komkommer en tomaat in de kapsalon. Pizza erg lekker.

Dlohtreb
2 november 2021

Heerlijk en keurig op tijd bezorgd!

Jan Oomkes
1 november 2021

Goede prijs kwaliteit verhouding en op goede temperatuur op afgesproken tijd geleverd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hijum
1 november 2021

Eten was weer verrukkelijk. Miste alleen de uiensaus die ik besteld had !! Had wel 2 knoflook extra waar ik niet om gevraagd had

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jos
31 oktober 2021

Echt half uur later en koud. ( PS de Pizza was goed)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Klomp
31 oktober 2021

Om half 7 eten besteld en half 8 als bezorgingstijd ingevuld. Vlak na de bevestiging werd de verwachte bezorgingstijd verandert in 07:50. Prima, geen probleem, maar wel jammer dat de bezorger dan pas om 08:30 aan je deur staat. Het eten was wel weer heerlijk!

Richard M.
30 oktober 2021

Helaas werd één van de vier pizza’s bezorgd alsof deze in een achtbaan had gezetten. Alle ingrediënten lagen ernaast. Dehalve doos en de andere pizza’s eronder waren nat. Helft van de pizza weggegooid.

Astrid
25 oktober 2021

Heerlijk gegeten, lekker snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
24 oktober 2021
Ilona
23 oktober 2021

Het eten werd mooi op tijd bezorgd. Smaak was prima! De kapsalon shoarma miste de gesmolten kaas. Ook was de patat naast de shoarma geserveerde. Beetje jammer. Het leek op een gewone patat met shoarma.

M. T.
21 oktober 2021

Helaas geen salade bij geleverd en geen spek in de saus. Wat wel kwam was zeer goed zoals gewoonlijk :)

Sijtze Bakker
18 oktober 2021

super snel geleverd, goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geke
18 oktober 2021

goed heet, lekker, afgesproken tijdstip,makkelijk te bestellen, te betalen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JHP
17 oktober 2021

Eten was heerlijk. Werd helaas een uur later bezorgd dan afgesproken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A g
16 oktober 2021

Half uur te laat en 1 pizza was zwart deze keer ging het niet goed.

Piet Jansen
16 oktober 2021

Bezorging sneller dan het licht, eten uitmuntend en personeel om door een ringetje te halen. Kortom, een dikke duim!

Harry
15 oktober 2021

Bij de bestelling was men de salade vergeten, niet de eerste keer, kan gebeuren, waarop ik heb gebeld en de bezorger kreeg de schuld, en daar bleef het bij, er werd niet gedacht in een oplossing oid

Berend Hofman
14 oktober 2021

De pizza was lekker, warm , ze kwamen op de afgesproken tijd

Roelof van der Heide
14 oktober 2021

Het eten was prima, maar net als de voorgaande keer ontbrak de salade. Wat ik dan jammer vind en ook best wel vervelend, is dat ik dat de vorige keer ook heb aangegeven en dat je daar dan geen reactie op krijgt. Waarom wordt er eigenlijk om een beoordeling gevraagd!?

Jan Langelo
10 oktober 2021

Was weer overheerlijke pizza Ga zo door groetjes fam langelo.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
10 oktober 2021

Helaas gaat de kwaliteit van het eten achteruit, terwijl de prijs steeds hoger wordt. De pizza's worden karig belegd en bv de vegetarische pasta smaakt naar groentesoep. Geen romige saus te bekennen. Erg teleurstellend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dre
10 oktober 2021
Nicolette
10 oktober 2021
Margreet van Dam
10 oktober 2021

Heerlijk gegeten. De pizza's en pasta waren lekker warm. Helaas ontbrak de zalm op beide pizza's nummer 24. Daardoor geen vijf sterren.

Tuinstra
4 oktober 2021

Meer dan een half uur te laat met bezorgen dus dit was 1 maal dat ik hier bestel en niet weer

Esmee
4 oktober 2021

Patat was slap , mixed grill zat weinig smaak aan en de blikjes drinken waren aan de buitenkant helemaal vies

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jan vondeling
3 oktober 2021

prima bedrijf heerlijke goed gevulde en belegde pizza's een aanradertje

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De boer
3 oktober 2021

Iets kortere bezorgtijd zou wel fijn zijn …

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E.P.C. Dokter
3 oktober 2021

Het eten smaakte wederom heerlijk.

Tim van Hijum
2 oktober 2021
Ans
30 september 2021

Heerlijke pizza. Goed belegd. Vlot bezorgd.

Dre
16 september 2021
D
13 september 2021
Freerk
13 september 2021
Meta
12 september 2021

Snelle bezorging erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Drenth
12 september 2021
Johan D
12 september 2021

Gister kapsalon en tortellini vegeteriana besteld, laatste kost 10€ maar is echt veel te weinig vier happen en op echt slecht voor die prijs

Baukje Munting
11 september 2021

alles was perfect!!

Martine
11 september 2021

Tot nu toe (al een paar jaar) altijd pizza's en pasta besteld: uitstekend. Vandaag zin in broodje shoarma. Bezorging was super (sneller dan verwacht). Eten op zich ook prima, maar vond het jammer dat er niet een echt ouderwets pita/shoarma broodje bij zat 😉.

Andries
10 september 2021

Lekkere pastas en pizza's, vlotte en nette bezorging en prima prijzen.

Roelof van der Heide
9 september 2021

Heerlijk gegeten! Complimenten voor de kok. Maar wel jammer dat de salade ontbrak en dat terwijl de prijs niet mals is.

Jo de Feber
6 september 2021

Goede site Prima levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martha
2 september 2021

Ik genoten van mijn pizza

Bastian Kleine
29 augustus 2021

Pizza’s waren erg lekker. Maar we zaten met kinderen te wachten, 1,5 uur tussen bestellen en bezorgen is wel erg lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Scooter
29 augustus 2021

Heerlijke pizza’s, bezorging 15 minuten later dan afgesproken, maar deze keer wel met excuses!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Postema
29 augustus 2021
Iwan
29 augustus 2021

Alles top, lekker, (meer dan) genoeg en nu ook iets eerder dan de afgesproken tijd, kortom: Helemaal goed!!!

Paula
25 augustus 2021

1ste keer besteld en blij verrast. Pizza's waren heerlijk en de spareribs om te smullen. Dat wordt snel weer bestellen. Bezorger was er ook rond de afgesproken tijd. Dus jullie hebben er nieuwe klanten bij.

Gerbrig
23 augustus 2021
N.M
23 augustus 2021

Eten was niet erg warm En wéér geen salade!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Syl
21 augustus 2021
Iwan
16 augustus 2021

Bezorging was hal uur na geplande tijd, dat vonden wij wat te lang, marge van 15 minuten is voor ons ok, anders even een berichtje dat het langer gaat duren

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B.K.
16 augustus 2021

Keurig op tijd bezorgd, vriendelijke bezorger. Warme krokant gebakken goed belegde pizza. Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
16 augustus 2021
Esther
15 augustus 2021

Eten was lekker, de service en wachttijd na bestelling via internet was minder goed. Ik haalde het zelf af op de afgesproken tijd, er werd slecht/niet gecommuniceerd dat het langer duurde en ik stond uiteindelijk nog 20 minuten te wachten op mijn bestelling. Bij het overhandigen van het eten kon er nog wél een 'bedankt voor het wachten' af. Jammer..

Marion
15 augustus 2021

Bezorging te laat. Pasta smaakte flauw, weinig tomatensaus en weinig kaas. Pizza was oké.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W Graeler
15 augustus 2021

Slappe taaie pizza, korsten van een pizza horen knapperig te zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vogel
15 augustus 2021
Schuiling
15 augustus 2021

Pizza,s heerlijk! Bezorging correct!! Hebben wel meer dan een uur moeten wachten, klein min puntje

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michiel
13 augustus 2021

Bezorging altijd keurig op tijd. Kip doner is lekker

Pieter Vrieling
13 augustus 2021

Harde rand en ingrediënten op de pizza weinig smaak. Indruk dat de pizza of te lang of twee keer in de oven had gelegen. Jammer.

Brinksma
11 augustus 2021

Heerlijke pizza's

Henk Bakker
10 augustus 2021

Lekkere pizza, vlot bezorgd door aardige bezorger

Jan
9 augustus 2021

Heb 2 uur gewacht op mijn bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ralph
9 augustus 2021
Henk
9 augustus 2021
Arie
8 augustus 2021

Eten is prima en zeer vriendelijke bezorger.

M. Wiersm
5 augustus 2021

Ze waren 1 uur te laat met het bezorgen en het eten was ook niet best.

Simone
1 augustus 2021

Het was geen lekkere maaltijd ,brood hoort gevuld te zijn dat was niet en was erg uitgedroogd papat super taai.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zeg ik niet
1 augustus 2021
Grietje Bodegraven
31 juli 2021

Lekkere pizza! Precies op tijd.

J. Pennings
29 juli 2021

Jammer van spareribs. En ook ontbrak de salades bij onze vleesgerechten

Alkema
26 juli 2021

Super snel geleverd en heerlijk warm gegeten

Scooter
26 juli 2021

Helaas, niet zo tevreden als anders. Bezorging 3 kwartier later dan afgesproken, en blijkbaar waren de artisjokken op, want op mijn pizza, del seniore, lagen grote hoeveelheden courgette en aubergine, maar geen enkele artisjok. Kan gebeuren, maar laat het dan even weten, bijvoorbeeld via de bezorger. Jammer…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margriet
25 juli 2021

De pizza BBQ chicken had meer smaak mogen hebben. Verder heerlijk gegeten. Ook de pasta was zeer goed.

Albert
25 juli 2021

Bezorging was op tijd. Pizza's waren heerlijk! (Nu nog vegan opties toevoegen aan de kaart.)

Gerrie ten klooster
24 juli 2021

De patat was koud dit hebben we aan de hond gegeven. De pizza was lauw en zijn we nu weer aan het opwarmen. En de spare Ribs hebben we snel opgegeten omdat ze anders helemaal koud zouden zijn. De bezorging was een half uur later dan jullie hadden opgegeven. Ik wil echt niet zeuren maar deze levering was qua smaak prima maar voor de rest nietgoed. Ik hoop dat u contact opneemt met mij . Gr. Gerrie.

Karin
24 juli 2021

Héérlijk pizza's, snelle service.

joute venhuizen
23 juli 2021

zoals altijd: uitstekende kwaliteit - voortreffelijk eten!

Jan Boersma
23 juli 2021

Als we ter plaatse hadden gegeten, hadden we het terug gegeven. De patat was prima, maar de kip was aan één zijde zwart verbrand i.p.v. bruin gebakken. Ook was de kip veel te zout, we hadden de neiging het af te spoelen onder de hete kraan.

Wegter
22 juli 2021

1 uur te laat bezorgd, na een belletje.

Eva
22 juli 2021
Laura
19 juli 2021

Heerlijke pizza, moest nog even wachten tot ze klaar waren maar dan heb je ook wat

Fedde
18 juli 2021

Bestelling in de middag geplaatst meer dan een halfuur te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

yvonne
18 juli 2021
Danielle
15 juli 2021
Sandra
13 juli 2021

Op tijd besteld, tijd was bevestigd, wederom een half uur later dan aangegeven. Uiteindelijk prima/begrip voor, het is een weekenddag. Wel erg teleurgesteld in de lasagna, de opmerking is daarnaast ook niet gelezen, maar de enorme hoeveelheid kaas is echt te veel aan het worden (zelfs voor een kaasliefhebber), weinig ruimte voor de bolognesesaus. Voor mij niet meer helaas. De shoarma schotel was wel erg lekker!

Reinard
10 juli 2021

Snel bezorgd en lekker gegeten

N.M
8 juli 2021

Het eten is goed. Maar ook deze keer wéér geen salade bij mijn shoarma schotel. Beetje jammer.

iwan
5 juli 2021

Heerlijk gegeten, fijn dat er zoveel keuze is, geeft een variabel menu, top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kirsten
3 juli 2021

Onverhoopt ging er iets mis met de bezorging maar dit werd vriendelijk en snel opgelost. De pizza's zoals altijd prima!

Ernst van Aagten
3 juli 2021
Liset
2 juli 2021

Super snelle bezorging (40 min eerder als op de tijd die aangegeven werd per email), heerlijke pizza's!

Ew
1 juli 2021

Ruim 20 minuten te laat. Calzone was zwart bovenop waar een plak uitgedroogde gesmolten kaas op lag. Voor ons eenmalig helaas

Ellen
30 juni 2021

Jammer dat de bezorging altijd zo lang duurt. Bij het bestellen werd 1 uur aangegeven maar het werd ruim 1,5. Dat is ook zo'n beetje de gemiddelde bezorgtijd. Het eten was wel weer supergoed! Lasagne formaggio met echt mega veel kaas er in, heerlijk! De broodjes met kruidenboter zijn ook altijd erg lekker, altijd vers gebakken. Jammer dat de kruiden er niet altijd overheen zitten, met die kruiden zijn ze altijd extra lekker.

Ralph
25 juni 2021
Koosje Aalders
23 juni 2021

Regelmatig bestellen we een pizza,deze keer echter waren de pizza's lauwwarm erg jammer,te lang onderweg????

Baukje
21 juni 2021

Bestelling zou na schriftelijke bevestiging om 18.45 bezorgd worden. Dit werd bijna een uur later zonder hierover te berichten.

Anoniem
20 juni 2021

We hebben meer dan 2 uur moeten wachten op ons eten, vervolgens was het ook nog verbrand...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hansems
20 juni 2021

Er ontbraken garnalen op de ‘Speciale Hawaï pizza’ en dat was juist de reden om deze te bestellen. Rest was wel ok maar ingrediënten vergeten vind ik ronduit slordig.

J.Hoeksema
19 juni 2021

Gewoon goed zoals het hoort

Jolien
19 juni 2021

Goede pizza en de extra topping was zoals het hoort. Bezorging was ruim op tijd.

Petra
19 juni 2021

vorige keer dat ik een bestelling plaatste waren ze iets vergeten en nu kwam het 3 kwartier later. eten is overigens wel goed en lekker!

Joan de Vos
17 juni 2021

Lekkere pizza iets te dikke bodem. Was druk zodat de pizza niet op tijd klaar was.

Simon
17 juni 2021

1uur en 35minuten moeten wachten

Roy
14 juni 2021

Uur later dan afgesproken tijd, zonder bericht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erwin
14 juni 2021

Bezorging 1 uur en 15 minuten later dan de aangegeven bezorgtijd (besteld om 18:05, bezorging om 20:20)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jasper
13 juni 2021

Ontzettend vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hansie
13 juni 2021

Altijd heerlijke pizza’s van het Derde Perron.De bezorging liet wat te wensen, een uur later bezorgt dan de mail aangaf. Dat kan voorkomen, was wel netjes geweest als het even werd doorgegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Massagetherapie E. Pattiwael
12 juni 2021

Bij 2 vd 3 pizza's was de onderkant zwart verkleurd waardoor de bodem hard was.Leek alsof er verbrand meel aan vast zat. Een deel vd pizza's niet opgegeten.

Ralph
12 juni 2021
Een blij iemand
11 juni 2021

Heerlijk hoor!!

J. Brouwer
7 juni 2021

Snelle en vriendelijke bezorging. Zag er verzorgd uit en smaakte prima. Goed verpakt en op temperatuur geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bernard
6 juni 2021